2016. december 29., csütörtök

Textilszaloncukrok


Régóta nagyon tetszenek a textilszaloncukrok, de mivel nem tudok szépen varrni, eddig nem mertem nekiülni megcsinálni őket, de most a nagy karácsonyi készülődés közepette, miután találtam útmutatót, hogy hogyan kell elkészíteni őket (http://foltozkatok.blogspot.hu/2011/10/egy-kis-ismetles.html) , kedvet kaptam hozzájuk.  Először kiszabtam az anyagot, szétvagdostam a csipkét, aztán rávarrtam a csipkét és kis hengereket varrtam belőlük. Szalaggal összekötöztem (krém színűek), illetve összevarrtam (piros színűek) az egyik végét, vattával és szegfűszeggel, meg forralt bor fűszerkeverékkel kitömtem, majd összekötöztem, illetve összevarrtam a másik végét. Egy részük ajándék lett, a legtöbb piros pedig a karácsonyfára került.




 





Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése