2015. december 30., szerda

Bonbonok és bonbonos doboz




Minden évben kipróbálok legalább egyvalamit, amit még sose próbáltam. Idén ez a valami a bonbonkészítés volt, ráadásul rögtön ajándékba. És a bonbonos dobozt is én magam készítettem , - pontosabban díszítettem, - szalvétatechnikával.


Sokféle receptet nézegettem, azután ezekre esett a választás:


Étcsokiba mártott aszalt szilva: szerintem a világ legegyszerűbb bonbonja, amit szinte bármilyen aszalt gyümölccsel el lehet készíteni. Az ember felszúrja egy fogpiszkálóra vagy hústűre az aszalt gyümölcsöt és belemártja az olvasztott étcsokiba, aztán egy tálcán beteszi a hűtőbe, hogy megdermedjen és kész. Ha jó minőségű alapanyagokkal dolgozunk, akkor nagyon finom lesz.


After Eight bonbon: http://www.gasztrotipp.hu/2010/12/after-eight-bonbon-2/ (fehér cukor helyett kókuszvirág cukorral készült.) És ami végül nem került a csomagba, mert sajnos darabokban jött ki a formából, pedig nagyon finom volt: Citromos-fehér csokis bonbon meggylekvárral:  http://www.nosalty.hu/recept/citromos-feher-csokis-bonbon-meggylekvarral


Vörösboros-marcipános bonbon: http://csakapuffin.cafeblog.hu/2012/10/11/vorosboros-marcipanos-bonbon/ Kicsit macerás, de márcsak a vörösboros krém miatt is érdemes elkészíteni, ami isteni finom.

Különlegességképpen került még a dobozba pár kandírozott gyömbér (de ezeket nem én készítettem, csak vettem).

Miután elkészültek a bonbonok, szépen egyenként becsomagoltam őket és betettem egy szalvétatechnikával és repesztéssel készített papírmasé dobozba:










Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése