2017. december 21., csütörtök

Egy kép és poháralátétek


Az elmúlt időszakban a pirográfiával foglalkoztam a legszívesebben, így sok karácsonyi ajándék már hónapokkal ezelőtt elkészülhetett. Ezek azok, amiket már átadtam, de van még jópár ami ajándékozásra vár :-) .

Ez a minta rögtön megtetszett, ahogy megláttam és nem is volt olyan nehéz elkészíteni, viszont nagyon mutatós:



 Ezt az angyalkát azért szeretem, mert nagyon bájos. És hirtelen ötlettől vezéreltetve kipróbáltam a pirográf képek akrilfestékkel való színezését. Nem akartam teljesen kifesteni, csak egy kis színt akartam adni neki:



Ettől a cicától kicsit féltem, mert nagyon finom kis minta, nem lehetett hibázni a készítésénél. És nagyon örültem, hogy ennyire szép lett a végeredmény ^_^ :



Ennél a szarvasnál még jobban kellett figyelni, hogy szép legyen, de annyira cuki, hogy muszáj volt megpróbálnom elkészíteni ^_^:



Ehhez az Élet virága-mandalához sokáig gyűjtöttem a bátorságot, mert ezt aztán tényleg pontosan kellett, hogy megrajzoljam, nem volt lehetőség hibázásra. Bár nem lett tökéletes, de boldog voltam, hogy ennyire szépen sikerült:



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése