2017. december 27., szerda

Rénszarvasos sörök, sörös rénszarvasok


Nemrég egy csoportban láttam ezekhez hasonló rénszarvasokat és elhatároztam, hogy idén elkészítem Karácsonyra ajándékba. Hobbiboltban találtam zseníliadrótot és szemeket, orrnak való pompomot viszont nem tudtam szerezni. Megpróbáltam csinálni hímzőfonalból, de nem lett szép, ezért úgy döntöttem, hogy az orrukat filcből fogom megcsinálni. Az eredeti terv az volt, hogy egy szögletes fadobozba fogom őket beletenni, de nem találtam megfelelőt, viszont ráakadtam erre rénszarvasos dobozra. Tudtam, hogy nem elég magas, de úgy döntöttem, hogy a tetőt majd melléteszem. A sörök mellé fürdőfilterek kerültek és egy poháralátét.

Itt: http://www.makeityourselfgirl.com/reindeer-bottle/ található egy kis segítség az elkészítésükhöz.








Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése